Hoe uw producten en diensten te verkopen

marketing

Wanneer u winkelt via het internet, kunt u bladeren door duizenden producten en voorraadexemplaren Onderzoek heeft aangetoond dat er gemiddeld zeven marketingcommunicaties nodig zijn om prospects tot een aankoopbeslissing te brengen. Wanneer een marketeer webgebaseerde e-commerce gebruikt om producten en diensten rechtstreeks aan prospects te verkopen, springt dat aantal naar 12,5. De meeste bedrijven blijven echter vaak gedrukte media gebruiken om hun bestaande klanten te bereiken, zodat ze 3,5 tot 5 keer meer contacten en lijstleads krijgen.

Verwaarloos de waarde van traditionele direct online marketing niet. Ook al is direct mail het favoriete instrument van veel direct-marketingbedrijven en adverteerders – en kan het u veel succes opleveren tegen zeer lage kosten, bijvoorbeeld – het is belangrijk te erkennen dat veel bezoekers weer anderen aanbrengen. Bijvoorbeeld, die dieven trokken ieders aandacht tijdens de vakantiebijeenkomsten en zij bezochten uiteindelijk tientallen mensen, niet alleen hun vrienden en familieleden die deze cadeaus nodig hadden. Een paar vrienden kunnen leiden tot een dozijn of meer mensen, afhankelijk van de waarde en kwaliteit van uw geschenk. Zodra zij uw visitekaartje hebben, kunnen zij naar de laatste site gaan die u hebt bezocht, en u kunt hen vaak zover krijgen dat zij later producten of diensten kopen tegen een goede korting omdat u hun kaartje hebt gebruikt. Ze hebben al de kans gehad om een positief beeld van u te ontwikkelen, en zullen het gevoel hebben dat ze moeten kopen van iemand die goed voor hen heeft gezorgd.

Er is geen tekort aan mogelijkheden voor succesvolle onafhankelijke marketeers in de online e-commerce. Terwijl de sluizen zijn opengegaan, zijn er ook net zo veel (zo niet meer) oplichting en snode activiteiten om voor op te passen, en u kunt uw geld verliezen als ze zich opstapelen. Omdat het Internet zo’n hype-atmosfeer is – de eerste plaats waar de meeste bedrijven willen dat prospects heengaan om een beslissing te nemen om te kopen – is het belangrijk om uw huiswerk te doen en alles te leren wat u kunt voordat u een goede deal sluit. Als u niet zeker bent, of als u niet vertrouwd bent met een bedrijf, e-mail hen. Vraag hen of zij een gevestigde en vertrouwde online detailhandelaar of wederverkoper zijn. Als ze nog steeds niet zeker zijn, vraag dan om hun logo of wat informatie over hun affiliate programma. Vraag specifiek of u hun producten via u kunt verkopen en vraag of zij u onbevooroordeelde informatie zullen geven over hoe u hun producten kunt verkopen. Als ze via u beschikbaar zijn, praat dan met hun klantenservice of verkoopafdeling. Misschien kunt u een goed, eerlijk antwoord krijgen over hun producten of diensten. Als ze niet bereid zijn u te bellen of een e-mail te sturen, kunt u overwegen verder te gaan naar uw volgende leverancier. Ook moet u ervoor zorgen dat ze een goed gevulde online capable support systeem hebben (zoals live chat of e-mail support) die uw vragen over producten of diensten kan beantwoorden. Als u zo’n systeem niet kunt vinden, ga dan verder en zoek een andere leverancier voor uw producten of diensten.

Als u ervoor kiest om producten of diensten rechtstreeks via het internet te verkopen, vergeet dan niet dat uw site, en uw reputatie, sterk afhankelijk zijn van de kwaliteit van de producten die u aanbiedt. Alles wat u op uw site zet moet van hoge kwaliteit zijn met foto’s en of een professionele uitstraling. Vergeet niet dat u ook te maken heeft met mensen en potentiële klanten, dus zorg ervoor dat uw site niet vol staat met spel- en grammaticafouten. U wilt een positieve reputatie opbouwen en veel tevreden klanten volgen.

Het internet kan heel snel veel mensen op de been brengen, maar daar hangt wel een prijskaartje aan, en u zult bereid moeten zijn die prijs te betalen voor uw producten of diensten. Hou er rekening mee dat de prijzen sterk zullen verschillen naargelang het specifieke product en/of de dienst die je aanbiedt. Elke ervaring op het internet vergt geduld en vastberadenheid, maar het biedt wel de mogelijkheid om nieuwe potentiële klanten veel gemakkelijker te bereiken dan bij face-to-face verkoop.

Lees meer:

Online marketing Tilburg

Online marketing bureau Tilburg

Marketing bureau Tilburg

This entry was posted in marketing. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.